Безуглий І. В. Наукові аспекти формування рекреаційно-туристичного бренду України / І. В. Безуглий, І. Б. Рябов // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2013. - Вип. 3. - С. 148-157. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Надано авторське визначення рекреаційно-туристичного бренду країни. Це сформована у свідомості споживача сукупність уявлень, асоціацій, думок щодо пропозиції видів послуг, їх якості, місця розташування об'єктів інфраструктури, наявності природно-рекреаційних та культурно-пізнавальних ресурсів, оздоровчих властивостей територій та курортів, рівня розвитку мережевих структур, які впливають на мотивацію туристів відвідати Україну. Обгрунтовано інструментальне забезпечення просування бренду України на світових ринках рекреаційно-туристичних послуг: розробка і впровадження логотипів та слоганів країни, регіонів, міст; просування торгових марок вітчизняних виробників; проведення міжнародних фестивалів та спортивних змагань; створення рекреаційно-туристичних представництв за кордоном. Висвітлено основні маркетингові концепції формування рекреаційно-туристичного бренду країни, подані критерії їх вибору. Узагальнено існуючі методики оцінки бренду країн. Проаналізований світовий досвід створення регіональних відділень та представництв за кордоном. Запропоновано створити мережу рекреаційно-туристичних представництв України за кордоном. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|