Сташевський З. П. Значення моделей компетенцій у системі управління освітнім проектом підготовки фахівця з інформаційної безпеки / З. П. Сташевський, Ю. І. Грицюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 775. - С. 49-56. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проаналізовано моделі компетенцій і визначено їх значення в системі управління освітнім проектом підготовки фахівців з інформаційної безпеки (ІБ), яка враховує потреби ринку в них і вимоги зацікавлених організацій до таких співробітників. Визначено, що профіль компетенцій не статичний - він має властивість змінюватись залежно від ринку працівників, розвитку інформаційних технологій, зі зміною навчальних матеріалів тощо, тому система управління підготовкою фахівців з ІБ є динамічною та потребує постійного оновлення. Проаналізовано види структур компетенцій, вибрано серед них найпрогресивнішу стосовно потреб структурних підрозділів ДСНС України, повну універсальну структуру компетенцій. Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40 р3 + Ч23 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|