Кузьминчук Н. В. Прогнозування ефективності рекламної діяльності на основі методів економічної динаміки / Н. В. Кузьминчук, О. О. Антонець // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2014. - № 2. - С. 24-35. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто проблему прогнозування комунікаційного й економічного ефекту від рекламних заходів, яка є надзвичайно актуальною в ході розробки рекламної кампанії. Висвітлено методи та підходи до прогнозування, що базуються на економіко-математичному моделюванні та найбільш часто використовуються рекламістами на практиці. Запропоновано використання економіко-математичної моделі для прогнозування економічного ефекту від реклами, яка заснована на методах економічної динаміки, зокрема, на різницевих рівняннях. Визначено вид інтегральної кривої моделі, що відображає залучення споживачів у процес купівлі у часі. Здійснено розрахунки за моделлю для товарів, що вже добре відомі ринку та для інноваційних товарів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|