Корнійчук Я. Застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі (на прикладі природничих дисциплін та фізичного виховання) / Я. Корнійчук // Нова пед. думка. - 2012. - № 3. - С. 51-54. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Охарактеризовано ряд альтернативних методів застосування педагогічних інновацій на уроках природознавства, біології, хімії, фізичної культури, розкрито їх значення для навчально-виховного процесу. Наведено приклади застосування педагогічних інновацій (застосування у навчальному процесі виробів та моделей, виготовлених самими дітьми) природничих дисциплін та на уроках фізкультури (проведення інтегрованих уроків, застосування альтернативних оздоровчих систем). Обговорено досвід Онацьківецької ЗОШ І-ІІІ ст. Полонського району Хмельницької області щодо впливу альтернативних оздоровчих систем на стан здоров’я учнів. Зроблено висновок, що застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі сприяє кращому засвоєнню програмного матеріалу, зацікавленню дітей, зменшенню втомлюваності, розвитку рухових навичок та зміцненню здоров’я. Використання альтернативних оздоровчих систем у процесі навчання покращує фізичний розвиток дітей із певними відхиленнями у стані здоров’я та сприяє загальному оздоровленню організму. Охарактеризованы альтернативные методы использования педагогических инноваций на уроках природоведения, биологии, химии, физического воспитания, а также их значение для учебно-воспитательного процесса. Alternative methods of the use of pedagogical innovations are described on the lessons of natural history, biology, chemistry, physical education, and also their value for an educational-educator process. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.01
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|