Саюк В. Професійна компетентність – основа розвитку сучасного викладача системи післядипломної педагогічної освіти / В. Саюк // Нова пед. думка. - 2012. - № 3. - С. 57-61. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.З’ясовано сутність поняття “професійна компетентність викладача” в системі післядипломної педагогічної освіти, розкрито її зміст як основу професійного розвитку та структуру. Професійну компетентність викладача розглянуто як інтегровану на функціональному рівні систему, яка відображає змістову основу професійної діяльності. Виокремлено й описано компоненти структури професійної компетентності викладача – мотиваційний, когнітивний, операційний та особистісний та наведено схему такої структури. Окремо виділено види компетентностей викладача (психологічна, предметна, дидактична, методична, комунікативна, управлінська, проективна), стисло розглянуто кожну з них. Узагальнено, що розроблена структура професійної компетентності викладача має перспективи впровадження у підготовку науково-педагогічних кадрів. Определена сущность профессиональной компетентности преподавателя системы последипломного педагогического образования, раскрыты ее содержание (как основание профессионального развития) и структура. Essence of professional competence of teacher of the system of past educational pedagogical education is certain, her maintenance, as founding of professional development, and structure, is exposed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|