Сверлюк Л. Теоретико-методичні основи формування гуманних взаємин у дитячому хоровому колективі / Л. Сверлюк // Нова пед. думка. - 2012. - № 3. - С. 174-177. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто проблему гуманізації взаємин у дитячому хоровому колективі. Розкрито механізм формування суб’єкт-суб’єктних взаємин між учасниками та хормейстером. Визначено основне завдання морально-естетичного виховання в хоровому колективі – формування у молодої людини музично-естетичного сприйняття, музично-образного мислення, здатності до музикування, а через ці здібності – естетичних сфер життєдіяльності, самостійної творчої особистості, збагачення морального досвіду. Проаналізовано структуру формування гуманних взаємин, до якої належать компоненти – когнітивний, емоційно-емпатійний, нормативно-ціннісний, операційний. Підкреслено, що гуманні взаємини у позаурочній музично-творчій діяльності – це складне емоційно-ціннісне утворення, що детермінується в рефлексивні взаємозв’язки, утворюючи нові якісні інтереси, які зумовлюють мотивацію прояву гуманних вчинків. Зроблено висновок, що основою формування емоційно-ціннісного утворення є творча діяльність дитячого хорового колективу, побудована на демократичних принципах суб’єкт-суб’єктних і суб’єкт-об’єктних відносин. Рассмотрена проблема гуманизации взаимоотношений в детском хоровом коллективе. Раскрыт механизм формирования субъект-субъектных взаимоотношений между участниками и хормейстером. The problem of humanizing of mutual relations is considered in child’s choral collective. The mechanism of forming of subject-subjectical mutual relations is exposed between participants and choir-master. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|