Моїсеєва З. Ю. Нестандартний підхід до вивчення фізики в школі художньо-естетичного профілю / З. Ю. Моїсеєва // Наша шк.. - 2012. - № 5. - С. 63-73. - Бібліогр.: 16 назв. - укp. - рус.З метою підвищення якості підготовки учнів старших класів з предметів природничо-математичного циклу в навчальних закладах художньо-естетичного профілю розглянуто використання міжпредметних зв’язків на уроках фізики. Такий підхід забезпечує збереження якості освіти за умов профілізації навчання, системне викладання навчального матеріалу та дозволяє розширити світогляд дитини, сформувати у неї цілісну наукову картину світу. Наведено приклади проведення уроків фізики у VII класі з вивчення розділу «Світлові явища». До складу кожного з чотирнадцяти уроків уведено новий розділ «Професійний інтерес», де учитель разом з учнями розкриває взаємозв’язки з матеріалами таких профільних предметів, як малюнок, композиція, фотографія, комп’ютерна графіка. С целью повышения качества подготовки учащихся старших классов по предметам естественно-математического цикла в учебных заведениях художественно-эстетического профиля рассмотрено использование межпредметных связей на уроках физики. Такой подход обеспечивает сохранение качества образования в условиях профилизации обучения, системное преподавание учебного материала и позволяет расширить кругозор ребенка, сформировать у него целостную научную картину мира. Приведены примеры проведения уроков физики в VII классе по изучению раздела «Световые явления». В состав каждого из четырнадцати уроков введен новый раздел «Профессиональный интерес», где учитель вместе с учениками раскрывает взаимосвязи с материалами таких профильных предметов как рисунок, композиция, фотография, компьютерная графика. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|