РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000452424<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Листопад О. А. 
Значення ігор і творчих завдань для розвитку творчого потенціалу дітей раннього віку / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2012. - № 6. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - рус.

Обгрунтовано необхідність розвитку творчого потенціалу дітей другого та третього року життя. Висвітлено процес формування пізнавальної активності дитини та її взаємозв’язок з ігровою діяльністю. Наведено критичну оцінку сучасних підходів до виховання дітей раннього віку, зокрема, до ролі вихователя у виховному процесі. Виокремлено складові компоненти гри: ігрові задум, дії, матеріал і правила гри, та розкрито їх навчально-виховне значення. Доведено, що гра створює середовище, яке дозволяє поєднувати виховання дітей першого, другого та третього року життя й удосконалювати зразки мови. Розроблено «Базову програму розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», що грунтується на поєднанні дидактичних ігор і творчих завдань. Відзначено переваги гри у розвитку колективної діяльності й інтересу до осіб, які оточуюють дитину. Наголошено на дотриманні санітарно-гігієнічних норм під час проведення з дітьми раннього віку навчально-ігрових занять.

Обоснована необходимость развития творческого потенциала детей второго и третьего года жизни. Освещен процесс формирования познавательной активности ребенка и его взаимосвязь с игровой деятельностью. Приведена критическая оценка современных подходов к воспитанию детей раннего возраста, в частности, роли воспитателя в воспитательном процессе. Выделены компоненты игры: игровой замысел, действия, материал и правила игры, и раскрыто их учебно-воспитательное значение. Доказано, что игра создает среду, позволяющую совмещать воспитание детей первого, второго и третьего года жизни и совершенствовать образцы речи. Разработана «Базовая программа развития ребенка дошкольного возраста «Я в Мире», основанная на сочетании дидактических игр и творческих заданий. Отмечены преимущества игры в развитии коллективной деятельности и интереса к окружающим ребенка людям. Особое внимание уделено соблюдению санитарно-гигиенических норм при проведении с детьми раннего возраста учебно-игровых занятий.

Grounded is the necessity of the development of the creative potential of second and third aged children. Illuminated is the formation of the child’s cognitive activity and his relationship with the gaming activities. Referred is a critical evaluation of current approaches to the education of young children, in particular, of the teacher’s role in the educational process. Identified are the components of the game: the game plan, the game action, the game stuff and rules of the game, and disclosed their teaching and educational value. It is proved that the game creates an environment where it is possible to combine the education of children of the first, second and third year of life and improve their speech samples. Developed a "basic program of pre-school children "I'm in the World", based on the combination of didactic games and creative tasks. It is focused on advantages of playing in the development of collective activity and interest to the people around the child. Particular attention is paid to the observance of hygiene standards in the conduct of young children with educational and entertaining activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.37 + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського