Брюханова Н. О. Концептуальні положення проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Н. О. Брюханова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 8-13. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Обгрунтовано наявність проблеми розробки теоретичних і методичних основ проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів, розкрито поняття системної інтеграції діяльнісного, особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів як засобу проектувальної діяльності, наведено концептуальні положення її здійснення. Обосновано наличие проблемы разработки теоретических и методических основ проектирования системы педагогической подготовки будущих инженеров-педагогов, раскрыто понятие системной интеграции деятельностного, личностно ориентированного и компетентностного подходов как средства проектировочной деятельности, приведены концептуальные положения ее осуществления. The article consider a problem of working out the theoretical and methodical bases of planning the system for future teacher-engineers’ pedagogical training. The author identifies the concept of the system integration of activity-based, personality-oriented and competence approaches, as mean of planning activity and shows conceptual positions of its implementation. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.26 + Ж.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|