Пасічник М. В. Реалізація комунікативно-діяльнісної моделі контролю при тестуванні з іноземної мови / М. В. Пасічник // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 172-175. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто шляхи реалізації комунікативно-діяльнісної моделі контролю під час тестування з іноземної мови. Проаналізовано сутність, переваги та недоліки лінгвістичного тестування. Розглянуто реалізацію комунікативно-діяльнісної моделі контролю на прикладі тестування вмінь читання англомовних професійно орієнтованих текстів. Рассмотрены пути реализации коммуникативно-деятельностной модели контроля при тестировании по иностранному языку. Проанализированы сущность, преимущества и недостатки лингвистического тестирования. Рассмотрена реализация коммуникативно-деятельностной модели контроля на примере тестирования умений чтения англоязычных профессионально-ориентированных текстов. The article is devoted to the ways of implementation of the communicative-active model of control in foreign language testing. The essence, advantages and disadvantages of linguistic testing are analyzed. The implementation of the communicative-activemodel of control in testing English professional-oriented texts reading skills is considered. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|