Романова І. А. Генеза сутності поняття «інтелект» / І. А. Романова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 36. - С. 152-158. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Проведено науково-педагогічний аналіз розвитку сутності поняття «інтелект», наведено робоче визначення інтелекту. Проаналізовано теорії структури інтелекту з позиції сучасних потреб педагогічної практики. Виділено й схарактеризовано основні, найбільш важливі складові інтелекту, які розкривають його зміст. Проведен научно-педагогический анализ развития сущности понятия «интеллект», приведено рабочее определение интеллекта. Проанализированы теории структуры интеллекта с позиции современных потребностей педагогической практики. Выделены и охарактеризованы основные, наиболее важные составляющие интеллекта, раскрывающие его содержание. In this paper the scientific and pedagogical analysis of the concept of «intelligence» is given; the theories of the intelligence structure from the perspective of the needs of modern teaching practice are analyzed. The most important components of intelligence are characterized. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю935.131.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|