Кабусь Н. Д. Дослідження проблеми формування установки на професійно-творчий саморозвиток студентів – майбутніх соціальних педагогів / Н. Д. Кабусь // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 36. - С. 199-204. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Висвітлено актуальність проблеми формування установки на професійно-творчий саморозвиток майбутніх соціальних педагогів. Обгрунтовано умови та етапи розвитку означеної якості у студентів. Розглянуто досвід діяльності з формування установки на професійно-творчий саморозвиток майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання у ВНЗ. Отображена актуальность проблемы формирования установки на профессионально-творческое саморазвитие будущих социальных педагогов. Обоснованы условия и этапы развития данного качества у студентов. Рассмотрен опыт деятельности по формированию установки на профессионально-творческое саморазвитие будущих социальных педагогов в процессе обучения в ВУЗ. The article presents the topicality of the problem of forming of setting for professional and creative self-development of future social teachers. The conditions and stages of this quality forming are developed. The experience of forming of setting for professional and creative self-development of future social teachers during professional training in higher educational establishments is represented. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.4
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|