Яковенко Т. В. Структурні компоненти креативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / Т. В. Яковенко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 106-111. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.На засадах компетентнісного підходу висвітлено структурні компоненти креативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Структуру креативної компетентності подано у вигляді компонентів: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного та особистісного, які є сукупністю педагогічно значимих особистісних якостей інженера-педагога професійного навчання. В свете компетентностного подхода представлены структурные компоненты креативной компетентности будущих инженеров-педагогов. Структура креативной компетентности представлена в виде компонент: мотивационного, когнитивного, деятельностного и личностного, которые представляют собой совокупность педагогически значимых личностных качеств инженера-педагога профессионального обучения. The article presented structural components of creativity of future engineers-teachers on the basis of the competency approach. The structure of creative expertise is represented in the form of such components: motivational, cognitive, activity and personal, which is a part of pedagogically important personal qualities of an engineer-teacher`s training. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ж.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|