Бібік Н. Вимірювання освітніх результатів як компонент розвитку сучасної школи / Н. Бібік // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 2. - С. 69-70. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
Розкрито можливість використання кваліметричного підходу до вимірювання результуючої діяльності учнів і педагогів. Завдяки дотриманню основних принципів кваліметрії з використанням оцінної технології здійснено вимірювання кінцевих результатів діяльності закладів освіти. Зроблено висновок, що використання кваліметричних моделей в педагогічній практиці надає можливість кардинального удосконалення управління процесом формування всебічно розвиненої особистості в системі освіти.
Шифр НБУВ: Ж24944Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"