РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000452644<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Онищенко Н. 
Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко // Рідна шк.. - 2012. - № 11. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто педагогічну практику як обов’язкову складову навчального процесу педагогічних університетів, яка передбачає професійну підготовку педагогічних кадрів та підвищення їхньої кваліфікації. Визначено основну мету педагогічної практики – формування у студентів умінь творчо використовувати в педагогічній діяльності науково-теоретичні знання та практичні навички, набуті в процесі вивчення педагогічних дисциплін, а також суспільних та спеціальних навчальних предметів. Висвітлено програми педагогічних практик та методичні рекомендації щодо їх організації та проведення, завдання студентів під час виховної, переддипломної та магістерської практики. Вміщено матеріал про педагогічну практику студентів у дитячих оздоровчих закладах, її особливості та форми організації виховного процесу. З метою впровадження позитивних ідей зарубіжного досвіду проходження педагогічної практики, проведено дослідження педагогічної практики в університетах Німеччини, США, Великої Британії, Польщі, Греції, Японії та інших країнах.

Рассмотрена педагогическая практика как обязательная составляющая учебного процесса педагогических университетов, которая предусматривает профессиональную подготовку педагогических кадров и повышение их квалификации. Определена основная цель педагогической практики - формирование у студентов умений творчески использовать в педагогической деятельности научно-теоретические знания и практические навыки, приобретенные в процессе изучения педагогических дисциплин, а также общественных и специальных учебных предметов. Освещены программы педагогических практик и методические рекомендации по их организации и проведению, задачи студентов при проведенной воспитательной, преддипломной и магистерской практике. Помещен материал о педагогической практике студентов в детских оздоровительных учреждениях, ее особенности и формы организации воспитательного процесса. С целью внедрения позитивных идей зарубежного опыта педагогической практики проведено изучение педагогической практики в университетах Германии, США, Великобритании, Польши, Греции, Японии и других странах.

We consider the pedagogical practice as a mandatory component of the educational process of pedagogical universities, which provides for the training of teachers and professional development. Defined the main purpose of teaching practice - the formation of students' creative skills to use in educational activities of scientific and theoretical knowledge and practical skills acquired in the process of learning and pedagogical subjects of public and special subjects. Teacher-lit practices and guidelines for organizing and carrying out, the problem of students with educational, undergraduate and master's practice. Material is placed on teaching students practice in children's health institutions, its features and forms of organization of the educational process. In order to implement positive ideas of international experience teaching practice, teaching practice is studied at universities in Germany, USA, UK, Poland, Greece, Japan and other countries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського