РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000452648<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Троценко В. 
Організаційно-педагогічні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури / В. Троценко // Рідна шк.. - 2012. - № 11. - С. 47-50. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто професійно-педагогічну підготовку студентів – майбутніх вчителів фізичної культури. Виокремлено декілька напрямів модернізації педагогічної освіти: гуманізація й застосування особистісно-діяльнісного підходу, взаємозв’язок освіти і культури, розвиток педагогічної культури, вдосконалення педагогічної майстерності в системі професійної підготовки вчителя, підготовка педагога інноваційного типу, компетентнісний підхід до освіти. Вказано на один зі шляхів підвищення якості підготовки фахівців у сфері фізичної культури – орієнтування студентів на самореалізацію в професійній діяльності. Зауважено, що педагогічна практика відстає від педагогічної теорії. Наголошено на впровадженні в освітній процес ВНЗ принципів і цінностей особистісно орієнтованої освіти.

Рассмотрена профессионально-педагогическая подготовка студентов - будущих учителей физической культуры. Выделено несколько направлений модернизации педагогического образования: гуманизация и применение личностно-деятельностного подхода, взаимосвязь образования и культуры, развитие педагогической культуры, совершенствования педагогического мастерства в системе профессиональной подготовки учителя, подготовка педагога инновационного типа, компетентностный подход к образованию. Указан один из путей улучшения качества подготовленности специалистов в сфере физической культуры - ориентация студентов на самореализацию в профессиональной деятельности. Отмечено, что педагогическая практика отстает от педагогической теории. Отмечено внедрение в образовательный процесс ВУЗ принципов и ценностей личностно ориентированного образования.

Is considered a professional and pedagogical training of students - future teachers of physical education. Identified several areas of modernization of teacher education: Humanization and use student-activity approach, the relationship of education and culture, the development of pedagogical culture, improving teaching skills in vocational teacher training, preparing teachers with innovative type, competence-based approach to education. Pointed to one of the ways to improve the quality of training ofspecialists in physical education - focus on self-realization of students in professional activities. Observed that the teaching practice falls short of pedagogical theory. Marked the introduction of the educational process of the university values and principles individually oriented education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського