РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000452651<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коцур Н. 
Формування здоров’язбережувального простору в загальноосвітніх навчальних закладах / Н. Коцур // Рідна шк.. - 2012. - № 11. - С. 60-65. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему погіршення стану здоров’я та різкого погіршення стану фізичного й розумового розвитку та зниження рівня розумової працездатності дітей і підлітків. Проаналізовано різні підходи до розуміння терміна "здоров’язберігальна технологія". Викладено типи здоров’язберігальних технологій: медико-гігієнічних, екологічних, лікарсько-оздоровчих, фізкультурно-оздоровчих, соціально-адаптивних, особистісно-розвивальних. Підкреслено, що здоров’я – цінність не тільки особиста й соціальна, але й освітня. Розглянуто форми збереження здоров’я школярів в освітньому просторі. Вказано шляхи профілактики „шкільного стресу”. Наведено результати оцінювання майбутніми педагогами рівня індивідуального здоров’я, яке показало, що лише 8 % вважає себе практично здоровими, 20 % мають хронічні захворювання, часто хворіють 32 %, решта респондентів швидко втомлюється. Результати анкетування зумовлюють потребу в усвідомленні ними значущості здорового способу життя у життєдіяльності кожної людини.

Рассмотрена проблема ухудшения состояния здоровья и резкого ухудшения состояния физического и умственного развития и снижения уровня умственной работоспособности детей и подростков. Проанализированы различные подходы к пониманию термина "здоровьесберегающая технология". Изложены типы здоровьесберегающих технологий: медико-гигиенических, экологических, врачебно-оздоровительных, физкультурно-оздоровительных, социально-адаптивных, личностно-развивающих. Подчеркнуто, что здоровье - ценность не только личная и социальная, но и образовательная. Рассмотрены формы сохранения здоровья школьников в образовательном пространстве. Указаны пути профилактики "школьного стресса". Приведены результаты оценки будущими педагогами уровня индивидуального здоровья, которое показало, что лишь 8 % считают себя практически здоровыми, 20 % имеют хронические заболевания, часто болеют 32 %, остальные респондентов быстро устают. Результаты анкетирования обусловливают потребность в осознании ими значимости здорового образа жизни в жизнедеятельности каждого человека.

The problem of ill health and a sharp deterioration of the physical and mental development, and reduced mental performance of children and adolescents. Analyze different approaches to understanding the term School health. Described types of School health: health and hygiene, environmental, medical and health, sports and recreation, social, adaptive, personal and developmental. Emphasized that health - valuable not only personal and social, but also educational. Consider the form health-saving students in the educational space. Ways to prevent "school stress." The results of the survey to assess the level of future teachers of individual health, which showed that only 8 % consider themselves to healthy, 20 % have a chronic disease, often suffer from 32 %, the remaining respondents tires quickly. Results of the survey to determine the need for awareness of the importance of a healthy lifestyle in the life of every person.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського