РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000452660<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Цвєткова Г. 
Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова // Рідна шк.. - 2012. - № 12. - С. 33-38. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено специфіку, структуру та етапи професійно-педагогічного самовдосконалення викладача вищої школи. Розглянуто зміст понять самовдосконалення особистості та професійно-педагогічне самовдосконалення викладача ВНЗ. Встановлено причини втрати інтересу педагога до особистісного зростання. Виокремлено мотиви, пов’язані з самовдосконаленням викладача ВНЗ, які сприяють до розвитку і вдосконаленню моральних, вольових, комунікативних якостей, формування емоційної стійкості, адекватної професійної самооцінки, педагогічної відповідальності. Зазначено, що особливості самовдосконалення викладача ВНЗ визначаються специфікою ціннісних орієнтацій, видами педагогічної діяльності, рівнем розвитку критичного педагогічного мислення та педагогічних здібностей. Окреслено чинники, від яких залежить успішність самовдосконалення педагога ВНЗ, та його сутнісні ознаки. Охарактеризовано п’ять етапів процесу самовдосконалення викладача ВНЗ, які відображають логіку особистісного розвитку людини.

Освещена специфика, структура и этапы профессионально-педагогического самосовершенствования преподавателя высшей школы. Рассмотрено содержание понятий самосовершенствования личности и профессионально-педагогическое самосовершенствование преподавателя ВУЗ. Установлены причины потери интереса педагога к личностному росту. Выделены мотивы, связанные с самосовершенствованием преподавателя ВУЗ, которые способствуют к развитию и совершенствованию нравственных, волевых, коммуникативных качеств, формированию эмоциональной устойчивости, адекватной профессиональной самооценки, педагогической ответственности. Указано, что особенности самосовершенствования преподавателя ВУЗ определяются спецификой ценностных ориентаций, видами педагогической деятельности, уровнем развития критического педагогического мышления и педагогических способностей. Определены факторы, от которых зависит успешность самосовершенствования педагога ВУЗ, и его сущностные признаки. Охарактеризованы пять этапов процесса самосовершенствования преподавателя вуза, отражающих логику личностного развития человека.

The article reveals the specificity, the structure and the stages of professional-pedagogical self-perfection of a high school teacher. The content of the concept of personal self-perfection is examined, the importance of professional-pedagogical self-perfection for to increase the efficiency of the pedagogical activity of the teacher and the teaching-educational process in a higher educational institution in the whole is underlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського