РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000452663<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Набока О. 
Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока // Рідна шк.. - 2012. - № 12. - С. 48-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність уточнення сутності поняття організаційно-педагогічних умов щодо процесу застосування професійно орієнтованих технологій у фаховій підготовці майбутніх економістів. Розкрито означене поняття як взаємопов’язану сукупність заходів наукового, навчального, методичного, організаційного, управлінського спрямування, які забезпечують ефективність використання зазначених технологій. Розглянуто найважливіші з них: розширення інфраструктури ВНЗ за рахунок навчально-тренувальних підрозділів, удосконалення підходів до формування методичного забезпечення професійно орієнтованих технологій навчання на основі запровадження „Карти (паспорту) технології”, наближення змісту фахової підготовки майбутніх економістів до професійної діяльності, забезпечення цілеспрямованої підготовки викладачів до проектування та впровадження професійно орієнтованих технологій навчання, моніторинг відповідності професійної кваліфікації майбутніх економістів вимогам ринку праці. Доведено, що за спеціально створених умов фахової підготовки використання професійно орієнтованих технологій сприяє реалізації на практиці сучасних систем навчання, які мають більш високі педагогічні характеристики у порівнянні з традиційними дидактичними системами.

Обоснована необходимость уточнения сущности понятия организационно-педагогических условий относительно процесса применения профессионально ориентированных технологий в профессиональной подготовке будущих экономистов. Определено обозначенное понятие как взаимосвязанная совокупность мероприятий научного, учебного, методического, организационного, управленческого направления, которые обеспечивают эффективность использования указанных выше технологий. Рассмотрены важнейшие из них: расширение инфраструктуры ВУЗ за счет учебно-тренировочных подразделений, совершенствование подходов к формированию методического обеспечения профессионально ориентированных технологий обучения на основе внедрения „карты (паспорта) технологии”, приближение содержания профессиональной подготовки будущих экономистов к профессиональной деятельности, обеспечение целенаправленной подготовки преподавателей к проектированию и внедрению профессионально ориентированных технологий обучения, мониторинг соответствия профессиональной квалификации будущих экономистов требованиям рынка труда. Доказано, что при специально созданных условиях профессиональной подготовки использование профессионально ориентированных технологий способствует реализации на практике современных систем обучения, которые имеют более высокие педагогические характеристики по сравнению с традиционными дидактическими системами.

In the article organizational-pedagogical conditions of use professional-focused technologies in vocational training of the future economists are investigated. It is proved, that in specially created conditions of vocational training use of professional-focused technologies promotes realization in practice of modern systems of training which have higher pedagogical characteristics in comparison with traditional didactic systems.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського