Марчук Г. В. Становлення соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності / Г. В. Марчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 7-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Зазначено, що процес соціального становлення особистості на сучасному етапі розвитку педагогічної науки є однією з основних ліній всебічного виховання дошкільників. Розглянуто питання набуття дитиною соціального досвіду в ігровій діяльності, що сприяєуспішному її входженню у соціальний світ. Наголошено, що педагогічна цінність гри у становленні соціального досвіду залежить від ефективності розв’язання в ній ігрового завдання та вміння дітей розрізняти свої обов’язки в грі та житті, розширювати своє бачення світу й себе в ньому. Отмечено, что процесс социального становления личности на современном этапе развития педагогической науки является одной из основных линий всестороннего воспитания дошкольников. Рассмотрен вопрос приобретения ребенком социального опыта в игровой деятельности, который способствует успешному его вхождению в социальный мир. Подчеркнуто, что педагогическая ценность игры в становлении социального опыта зависит от эффективности решения в ней игрового задания и умения детей различать свои обязанности в игре и жизни, расширять свое видение мира и себя в нем. The article deals with the problem of social experience acquisition by the children of upper-preschool age. In this article the child’s acquisition of social experience in the play activity which allows the child to enter the society more successfullyis regarded. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.37 + Ч411.35
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|