Наумчук Т. В. Психолого-педагогічний аспект готовності керівника дошкільного навчального закладу до інноваційної діяльності / Т. В. Наумчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 31-35. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Зазначено, що реалії сьогодення висувають нові вимоги не тільки до освітньої системи та навчально-виховної діяльності, але й до самого керівника ДНЗ. Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти готовності керівника ДНЗ до інноваційної діяльності. Розкрито алгоритм методичної роботи з підготовки педагогічних кадрів до розробки та реалізації інновацій. Отмечено, что реалии предъявляют новые требования не только к образовательной системе и воспитательной деятельности, но и к самому руководителю дошкольного учебного заведения (ДУЗ). Осуществлен анализ психолого-педагогических аспектов готовности руководителя ДУЗ к инновационной деятельности. Раскрыт алгоритм методической работы по подготовке педагогических кадров к разработке и реализации инноваций. The analysis of psychology and pedagogical aspects of readiness of administration of preschool educational establishment to innovative activity is made in the offered article. Realization of development of innovative potential of teachers is foreseen.The algorithm of methodical work is exposed from the pedagogical personnel training to working-out and realization of innovation. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.411
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|