РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000453090<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Старжинская Н. С. 
Инновационные процессы в дошкольном образовании Беларуси / Н. С. Старжинская // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 106-110. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Отмечено, что инновационные процессы, под которыми подразумевается обновление, изменение, введение новизны, являются закономерностью развития современного образования на всем постсоветском пространстве. Раскрыты общие подходы к развитию инновационного дошкольного образования в Беларусии: переход от учебно-дисциплинарного подхода в образовании к реализации идей демократизации и гуманизации. Проанализированы отдельные инновационные педагогические технологии белорусских авторов с позиций собственно гуманитарного понимания культуры как совокупного творческого опыта, приобщения детей к общечеловеческим ценностям и национальной культуре.

Відзначено, що інноваційні процеси, під якими розуміється оновлення, зміна, введення новизни, є закономірністю розвитку сучасної освіти на всьому пострадянському просторі. Розкрито загальні підходи до розвитку інноваційної дошкільної освіти в Білорусії: перехід від навчально-дисциплінарного підходу в освіті до реалізації ідей демократизації та гуманізації. Проаналізовано окремі інноваційні педагогічні технології білоруських авторів з позицій власне гуманітарного розуміння культури як сукупного творчого досвіду, залучення дітей до загальнолюдських цінностей і національної культури.

This article reveals general approaches to the development of innovative preschool education on Belorussia: the transition from the teaching-disciplinary approach to education to implementing the ideas of democratization and humanization. Some innovative educational technologies by Belarusian authors from the standpoint of the actual humanitarian understanding of culture as a set of creative experiences, and familiarizing children with universal values and national culture are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4БІЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського