Степанова О. І. Психолінгвістичні основи навчання аудіювання дітей дошкільного віку / О. І. Степанова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 110-113. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Зазначено, що у лінгводидактиці зв’язне мовлення визначається як мовленнєва діяльність, що становить єдине самостійне ціле, передає закінчену думку та поділяється на складові частини. Висвітлено визначальні риси аудіювання, фактори формування такої здатності у дітей-дошкільників, технології навчання мовленнєвих умінь. Зроблено висновок про те, що ефективність оволодіння аудіюванням дітьми дошкільного віку залежить від певних індивідуально-вікових особливостей їх розвитку, що зумовлюють закономірні відмінності в успішності навчання. Указано на то, что в лингводидактике связная речь определяется как речевая деятельность, составляющая единое самостоятельное целое, передает законченную мысль и делится на составляющие. Освещены определяющие черты аудирования, факторы формирования такой особенности у детей-дошкольников, технологии обучения речевым умениям. Сделан вывод, что эффективность овладения аудированием детьми дошкольного возраста зависит от некоторых индивидуально-возрастных особенностей их развития, что обусловливает закономерные отличия в успешности обучения. In the article the determining features of auding, the factors of the formation of this special ability in child-preschoolers, the technology of teaching speaking skills, the content of auding is determined. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|