РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000453092<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стреха Е. А. 
Модульный подход к организации работы по экологическому воспитанию детей дошкольного возраста / Е. А. Стреха // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 113-116. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Отмечено, что в настоящее время оспитательно-образовательный процесс в дошкольном учреждении характеризируется возрастанием объема интенсивности учебно-познавательной деятельности, что неизбежно приводит к снижению и без того недостаточного, по оценке специалистов, уровня двигательной активности детей, отрицательно влияет на их эмоциональное и физическое благополучие. Обусловлена актуальность использования модульного подхода к организации работы в ДУ, обозначены и охарактеризованы структурные компоненты образовательного процесса, организованного с учетом модульного подхода. Сделан вывод, что в целом использование модульного подхода к организации работы в дошкольном учреждении – это проявление творчества самого педагога и его собственной готовности к изменению позиции и стиля педагогической деятельности.

Зазначено, що на сьогодні навчально-виховний процес в дошкільному закладі (ДЗ) характеризується зростанням об’єму інтенсивності навчально-пізнавальної діяльності, що неминуче призводить до зниження і без того недостатнього, за оцінкою спеціалістів, рівня рухової активності дітей, негативно впливає на їх емоційне і фізичне благополуччя. Обумовлено актуальність використання модульного підходу до організації роботи в дошкільному закладі, визначено та охарактеризовано структурні компоненти освітнього процесу, організованого з урахуванням модульного підходу в організації роботи в ДЗ – це прояв творчості самого педагога та його особистої готовності до зміни позиції та стиля педагогічної діяльності.

In the article argumentation of the actuality of the usage of the module approach to the work organization in preschool centre is given, structural components of the educational process organized with the module approach are designated and characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського