Семотюк О. Особливості застосування мультимедійних технологій під час вивчення української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах / О. Семотюк // Галиц. лікар. вісн.. - 2013. - 20, № 2. - С. 147-149. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто мультимедійні технології - один із новітніх засобів вивчення української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах. Доведено ефективність їх використання у процесі вивчення мови у зв'язку з заміною ролі студента як пасивного користувача інформації на активного учасника, який бере участь у створенні та водночас засвоєнні матеріалу. Застосування мультимедійних технологій підтвердило здатність студентів-іноземців більш грунтовно засвоювати теоретичний матеріал, а також сприяло формуванню професійних навичок та становленню особистості майбутнього лікаря, якому буде легко інтегруватися в сучасному суспільстві. Запропоновано методи з використанням мультимедійних технологій, а саме, метод рольової гри, метод сценарію, використання комп'ютера, мультимедійної дошки, користування електронною поштою. Визначено роль Інтернету у вивченні української мови як іноземної завдяки доступу до різних джерел інформації, які ілюструють певні теми та актуальні проблеми медицини. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|