Струтинський Г. М. Науково-методичні аспекти викладання фармакології антикоагулянтів за кредитно-модульною системою навчання / Г. М. Струтинський // Галиц. лікар. вісн.. - 2013. - 20, № 4. - С. 90-92. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розвиток кредитно-модульної системи в контексті Болонського процесу, медичної науки в цілому та фармакології, зокрема, вимагає цілеспрямованого впровадження міжнародних стандартів у систему підготовки лікарів. Впровадження в лікувальну практику нових антикоагулянтів відкриває нові можливості для профілактики та лікування тромбозів із позицій доказової медицини. Кредитно-модульна система навчання надає змогу опанувати як програмні лікарські засоби, так і нові представники препаратів-антикоагулянтів (НМГ, фондапаринукс, біліварудин тощо). Важливим є мотивованість студентів до самостійної позааудиторної роботи, вміння проводити порівняльну характеристику різних антикоагулянтів, розвиток практичних навичок щодо рекомендацій препаратів для лікування та профілактики тромбозів з урахуванням їх доведеної ефективності, безпеки та можливих побічних ефектів. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-33 + Р281 р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|