Багрій М. М. Ефективність поєднання традиційних форм навчання із засадами Болонського процесу у доклінічній підготовці лікарів / М. М. Багрій, Н. М. Воронич-Семченко, О. Г. Попадинець, В. Ю. Вишиванюк // Галиц. лікар. вісн.. - 2010. - 17, № 1. - С. 89-91. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Реформування вищої медичної освіти в Україні за умов сьогодення передбачає удосконалення процесу підготовки висококваліфікованих фахівців, створення оптимальних умов та прогресивних методів навчання і контролю знань студентів. Запропоновано раціональне використання та поєднання традиційних методів навчання із різними формами кредитно-модульної системи як методично обгрунтований шлях оптимізації та наукової організації навчального процесу з вивчення фундаментальних теоретичних медичних дисциплін. Заслуговує на особливу увагу метод проблемного навчання, використання сучасних навчально-наукових програм, фото-, відеоматеріалу, комп'ютерних моделей різноманітних фізіологічних процесів в організмі, електронних атласів з ефектами анімації та звуковим коментарем. Таким чином, на кафедрах впроваджено організаційно-методичне забезпечення навчального процесу з використанням педагогічних прийомів, кінцевою метою яких є формування стійкої свідомої мотивації вивчення не тільки програмного, але й додаткового матеріалу фундаментальних дисциплін і медицини в цілому. Запропоновані форми навчального процесу та способи контролю знань студентів потребують постійного вдосконалення і є запорукою підготовки спеціалістів високої кваліфікації. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|