Скрипник Н. В. Застосування діагностичних алгоритмів у навчальному процесі / Н. В. Скрипник, П. Ф. Дудій, Н. І. Геник, О. О. Дорошенко, Л. В. Гундер, І. І. Жеребецька, Л. П. Кіхтяк // Галиц. лікар. вісн.. - 2012. - 19, № 1. - С. 120-124. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Представлено проблеми підвищення якості медичної освіти, важливість використання алгоритмів у навчальному процесі. Наведено визначення діагностичного алгоритму. Показано, що основною задачею є визначення головних ознак, вирішальних симптомів задачі діагностичного алгоритму. Виділено етапи мислення, що призводять до визначення діагнозу. Відзначено, що в системі до- та післядипломного навчання лікарів алгоритми можуть знайти дуже широке використання: на лекції, семінарах, практичних заняттях, під час організації контролю знань і вмінь. Використання алгоритмів дозволяє виховувати економічне діагностичне мислення студентів і курсантів, раціонально використовувати навчальний час, організувати процес навчання з урахуванням фаху майбутніх лікарів, підвищувати ефективність засвоєння знань. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|