Кондрин О. Є. Міждисциплінарний семінар і "кейс"-метод: взаємнодоповнюючі форми проблемного навчання / О. Є. Кондрин, М. М. Багрій, І. Ю. Ванджура, Н. М. Воронич-Семченко, Ю. В. Дельва, В. М. Заячук, Р. В. Нестерак // Галиц. лікар. вісн.. - 2010. - 17, № 2. - С. 121-126. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Запропоновано комплексне використання традиційної та проблемної форм навчання: міждисциплінарний семінар у вигляді наукової конференції із вирішенням конкретних клінічних ситуацій з використанням "кейс"-методу. Дані форми навчання органічно взаємно доповнюють одна одну та компенсують їх недоліки. Міждисциплінарний семінар розроблений для студентів 6-го курсу медичного факультету, оскільки для успішного його проведення необхідний достатній рівень засвоєння студентами провідних ідей, понять, положень із різних дисциплін, що вивчалися раніше. Міждисциплінарний семінар є найскладнішим типом семінару, головне завдання якого - забезпечити усвідомлення студентами міжпредметних зв'язків, систематизувати знання, навики та вміння, підбити підсумки роботи. Будучи інтерактивним методом навчання, міждисциплінарний семінар дозволяє виробити у студентів навики застосовувати набуті знання в унікальних і нестандартних ситуаціях. Перевага його у тому, що він розвиває професійно-творче мислення, ініціативність, самостійність, відповідальність, а також дає змогу студентам поділитися власним досвідом з іншими. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|