Косенко С. В. Оптимізація навчального процесу у підготовці лікарів-інтернів-стоматологів. (Повідомл. 3. Результати впливу методичного забезпечення на ефективність навчального процесу протягом 2007 - 2010 років. I та II етапи алгоритму навчання) / С. В. Косенко, М. М. Рожко, З. Т. Костишин, Г. В. Кіндрат, І. З. Остап'як, О. Б. Сорока, С. І. Соловей // Галиц. лікар. вісн.. - 2011. - 18, № 4. - С. 99-101. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.У ході написання "Пробного та проміжного Кроків 3" визначено вихідний рівень знань лікаря-інтерна-стоматолога. На I та II етапах алгоритму основної методики навчання той, хто навчає, мав об'єктивну інформацію про рівень підготовки того, хто навчається. Перехід до наступного етапу завершувався констатацією наявності індивідуальних відсотків рівня знань кожного з інтернів. На цьому грунті викладач повинен вміти конкретно спрямувати інтерна на виконання фахових видів діяльності, які ним були не опановані повною мірою. У лікаря-інтерна-стоматолога виникала мотивація до проявів активності у навчанні. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р86-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|