Максимчук Л. Т. Значення "емоційного навчання" у викладанні неврології для студентів вищих медичних навчальних закладів / Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко // Галиц. лікар. вісн.. - 2012. - 19, № 2. - С. 128-130. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Для досконалого оволодіння якостями кваліфікованого невролога-клініциста на етапі навчання студенти повинні ознайомитися з особливостями клінічної неврології та з небезпеками, що підстерігають лікаря без достатньої професійної, наукової та загальної інтелектуальної підготовки. Важливою умовою, яка розвиває інтерес до навчання та підвищує активність студентів, є яскравість та емоційність навчального матеріалу. Емоційно-позитивне ставлення до навчання стимулює пізнавально-розумову активність студентів, зацікавленість у вирішенні навчальних та наукових проблем, активізує самостійне творче мислення. У дослідженні виявлено зростання у студентів працездатності, покращання показників життєстійкості та толерантності до невизначеності, до ситуацій новизни, до складної інформації і важковирішуваних проблем за результатами тестів (С. Мадді, С. Баднер). Індекс рубрикатора НБУВ: Р62 р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|