РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000455580<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Максимчук Л. Т. 
Значення "емоційного навчання" у викладанні неврології для студентів вищих медичних навчальних закладів / Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко // Галиц. лікар. вісн.. - 2012. - 19, № 2. - С. 128-130. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Для досконалого оволодіння якостями кваліфікованого невролога-клініциста на етапі навчання студенти повинні ознайомитися з особливостями клінічної неврології та з небезпеками, що підстерігають лікаря без достатньої професійної, наукової та загальної інтелектуальної підготовки. Важливою умовою, яка розвиває інтерес до навчання та підвищує активність студентів, є яскравість та емоційність навчального матеріалу. Емоційно-позитивне ставлення до навчання стимулює пізнавально-розумову активність студентів, зацікавленість у вирішенні навчальних та наукових проблем, активізує самостійне творче мислення. У дослідженні виявлено зростання у студентів працездатності, покращання показників життєстійкості та толерантності до невизначеності, до ситуацій новизни, до складної інформації і важковирішуваних проблем за результатами тестів (С. Мадді, С. Баднер).


Індекс рубрикатора НБУВ: Р62 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського