Косенко С. В. Оптимізація навчального процесу у підготовці лікарів-інтернів-стоматологів. (Повідомл. 5. Результати впливу методичного забезпечення на ефективність навчального процесу впродовж 2007 - 2010 рр. VII, VIII, IX етапи алгоритму навчання) / С. В. Косенко, М. М. Рожко, З. Т. Костишин, О. Б. Сорока, О. М. Ільницька // Галиц. лікар. вісн.. - 2012. - 19, № 3. - С. 70-72. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розроблена основна методика навчання поділяється на 9 етапів алгоритму дій. Після закінчення інтернатури етапність навчання завершуєтся циклічно з виходом на новий щабель сприйняття матеріалу. Основна методика навчання лікарів-інтернів-стоматологів базується на розробках педагогів вітчизняної вищої школи. Методика забезпечена розділами Міжгалузевої комплексної програми "Здоров'я нації". Оптимізація педагогічного процесу в підготовці лікарів-інтернів-стоматологів відбувається за активізації ресурсів кафедри: адміністративного, кадрового, матеріального, фінансового, інформативного, інноваційного, культурного. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р863
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|