Чаплинська Н. В. Метод дискусії як форма організації післядипломного навчання лікарів / Н. В. Чаплинська // Галиц. лікар. вісн.. - 2012. - 19, № 4. - С. 125. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Однією з сучасних інтерактивних технологій навчання, яку варто використовувати на післядипломному етапі медичної освіти під час проведення практичних занять із лікарями-курсантами, є методика дискусії. Її суть полягає в обговоренні конкретного клінічного випадку з глибоким аналізом діагностичних та лікувальних заходів, які можуть допомогти у вирішенні проблеми. Метод проблемно-орієнтованої дискусії дозволяє максимально широко використовувати досвід лікарів, характеризується постійною взаємодією та позитивною взаємозалежністю учасників навчання, допомагає в опрацюванні складного матеріалу, визначенні прогалин у власній професійній діяльності як курсантів, так і викладачів. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|