Гриб В. А. Науковий студентський гурток з неврології як одна із форм інтеграційного навчання / В. А. Гриб // Галиц. лікар. вісн.. - 2013. - 20, № 1. - С. 102-104. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Висвітлено роль науково-дослідницьюї роботи студентів як виду самостійного навчання, що сприяє формуванню їх творчих здібностей, одержанню нової інформації, постійному оновленню знань, виховує здатність до саморозвитку. Виступаючи "коучем", керівник студентського гуртка з неврології сприяє вдосконаленню і максимально ефективному використанню особистісних сторін студентів-гуртківців, стимулює їх до глибокого усвідомлення своїх цілей, ресурсів, обмежень, допомагає визначити напрям розвитку особи взагалі і професійного (лікар-невролог) розвитку зокрема. Надано історію студентського наукового гуртка кафедри неврології ІФНМУ, основні напрямки та результати наукових досліджень студентів. Організацію науково-дослідницької роботи студентів як інноваційного методу інтеграційного навчання у формуванні лікаря-спеціаліста визначено чинником інтенсифікації педагогічного процесу під час вивчення неврології. Індекс рубрикатора НБУВ: Р62 р3 + Р11(4УКР) р3-33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|