РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000456255<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щербина С. М. 
Формування емоційної культури майбутніх педагогів у процесі їх професійної підготовки та вивчення курсу "Історія педагогіки" / С. М. Щербина, І. Ю. Щербина // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 32. - С. 337-341. - Бібліогр.: 10 назв - укp. - рус. - англ.

Досліджено роль емоцій та їх функції у пізнавальному процесі. Обгрунтовано, що важливими умовами у формуванні емоційної культури студентів є емоційна здібність до переживання різноманітних впливів навколишньої дійсності, наявність задатків емоційної пам’яті, емоційний відгук на педагогічні образи, художньо-педагогічні твори. Виокремлено педагогічні праці видатних вчених-педагогів, що викликають особливий емоційний відгук у студентів. Запропоновано використання педагогічних першоджерел, що викликають найбільші емоційні переживання, у викладанні курсу «Історія педагогіки» на семінарських заняттях.

Исследованы роль эмоций и их функции в познавательном процессе. Обосновано, что важными условиями в формировании эмоциональной культуры студентов является эмоциональная способность к переживанию разнообразных влияний окружающей действительности, наличие задатков эмоциональной памяти, эмоциональный отзыв на педагогические образы, художественно-педагогические произведения. Выделены педагогические труды выдающихся ученых-педагогов, вызывающие особенный эмоциональный отзыв у студентов. Предложено использование педагогических первоисточников. которые вызывают наиболее сильные эмоциональные переживания, в преподавании курса «История педагогики» на семинарских занятиях.

Investigated the role of emotions and their functions in the cognitive process . Substantiated that important conditions in the formation of emotional culture of students is the ability to experience emotional diverse influences of the surrounding reality, the presence of the deposits of emotional memory, emotional feedback on teacher education, artistic and pedagogical works. Allocated pedagogical works of outstanding scientists and educators that cause particular emotional response among students. Proposed use of teaching primary sources. that cause the most intense emotional experiences in teaching the course " History of Education " in seminars.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського