РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000456259<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пермяков О. А. 
Індивідуальний підхід як засіб формування інтелектуальної культури учнів / О. А. Пермяков, Н. І. Зеленкова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 32. - С. 368-372. - Бібліогр.: 3 назв - укp. - рус. - англ.

Розглянуто понятійний апарат індивідуального підходу, його структуру, зміст. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми інтелектуальної культури. Стверджено, що незалежно від того, наскільки обдарована інтелектуально дитина, вона має рівні можливості в розвитку інтелектуальної культури, оскільки культура визначається не стільки спочатку закладеними властивостями особистості, скільки здатністю сприймати вимоги навколишнього світу. Наголошено, що важливою умовою формування інтелектуальної культури школярів є єдність і узгодженість вимог до поведінки учнів в організації їх навчальної діяльності.

Рассмотрены понятийный аппарат индивидуального подхода, его структура, содержание. Проанализирована психолого-педагогическая литература по проблеме интеллектуальной культуры. Подтверждено, что независимо от того, насколько одарен интеллектуально ребенок, он имеет равные возможности в развитии интеллектуальной культуры, поскольку культура определяется не столько сначала заложенными свойствами личности, сколько способностью воспринимать требования окружающего мира. Подчеркнуто, что важным условием формирования интеллектуальной культуры школьников является единство и согласованность требований к поведению учащихся при организации их учебной деятельности.

Considered conceptual apparatus of an individual approach, its structure and contents. Analyzed the psychological and pedagogical literature on the issue of intellectual culture. Confirmed that no matter how intellectually gifted child, he has an equal opportunity in the development of intellectual culture, because culture is defined not so much the first enshrined personality traits as the ability to perceive the demands of the world. Stressed that an important condition for the formation of the intellectual culture of schoolchildren is the unity and coherence requirements for the behavior of students in organizing their learning activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського