РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000456266<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пальчикова О. О. 
Особливості реалізації кроскультурного підходу в процесі викладання іноземних мов / О. О. Пальчикова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 32. - С. 432-436. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - рус. - англ.

Визначено сутність понять «кроскультура», «кроскультурний підхід». Виокремлено кілька підходів до розуміння суті кроскультурної моделі освіти. Розкрито особливості кроскультурного підходу та його роль у викладанні іноземних мов. Наголошено, що пізнання особливостей іноземних культур створює умови для кращого засвоєння іноземної мови, оскільки вербальне спілкування найкраще реалізується в культурному середовищі, мова якого вивчається. Зроблено висновок, що кроскультурний підхід – спосіб навчання, який дозволяє тісно взаємодіяти з культурою та мовою носіїв через взаємообмін та взаємозбагачення культурно-освітнього простору різних країн і народів.

Определена суть понятий «кросскультура», «кросскультурный подход». Выделено несколько подходов к пониманию сути кросскультурной модели образования. Раскрыты особенности кросскультурного подхода и его роль в преподавании иностранных языков. Подчеркнуто, что познание особенностей иностранных культур создает условия для лучшего усвоения иностранного языка, поскольку вербальное общение лучше всего реализуется в культурной среде, язык которой изучается. Сделан вывод, что кросскультурный подход – способ обучения, позволяющий тесно взаимодействовать с культурой и языком носителей через взаимообмен и взаимообогащение культурно-образовательного пространства разных стран и народов.

Defined the essence of the concepts of "cross- culture", "cross-cultural approach". Identified several approaches to understanding the essence of cross-cultural model of education. Disclosed features crosscultural approach and its role in the teaching of foreign languages. Emphasized that the knowledge of the features of foreign cultures creates conditions for better absorption of a foreign language as verbal communication is best implemented in a culture whose language is being studied. Inferred that the cross-cultural approach - a way of learning , which allows to work closely with the culture and language through the media interchange and mutual cultural and educational space of different countries and peoples.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського