РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000456268<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ромащенко І. В. 
Формування міжкультурної компетенції як нагальна потреба сучасної професійної діяльності / І. В. Ромащенко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 32. - С. 449-457. - Бібліогр.: 12 назв - укp. - рус. - англ.

Розглянуто актуальність питання формування міжкультурної компетенції маркетологів за сучасних умов глобалізації світу та соціокультурної ситуації для ефективності професійного самовизначення особистості. Доведено, що сформована на основі знань іноземної мови й іноземної культури, вона стає необхідним фактором особистого та професійного життя людини, значно розширює можливості фахівця під час виконання професійних обов’язків. Визначено поняття міжкультурної компетенції як інтегративної характеристики особистості майбутнього фахівця, що відображає засвоєння ним лінгвокультури на загальнокультурному, національному, соціальному та професійному рівнях, який є значимим фактором його професійного самовизначення.

Рассмотрена актуальность вопроса формирования межкультурной компетенции маркетологов в современных условиях глобализации мира и социокультурной ситуации для эффективного профессионального самоопределения личности. Доказано, что сформированная на основе знаний иностранного языка и иностранной культуры, она становится необходимым фактором личной и профессиональной жизни человека, значительно расширяя возможности специалиста во время исполнения профессиональных обязанностей. Определено понятие межкультурной компетенции как интегрированной характеристики личности будущего специалиста, что отражает усвоение им лингвокультуры на общекультурном, национальном, социальном и профессиональном уровнях, который является значимым фактором его профессионального самоопределения.

Pressing questions of the formation of intercultural competence marketers in today's globalized world and in today's socio-cultural situation for effective professional self-identity . Proved that formed on the basis of the knowledge of a foreign language and foreign culture, it becomes a necessary factor of personal and professional life , significantly expanding the capacity of professionals during performance of their professional duties. Author defined the concept of intercultural competence as an integrated personality characteristics of future specialist that displays assimilation lingvokultury him on the general cultural , national, social and professional levels , which is a significant factor in his professional self.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського