Горбаль Н. І. Тенденції розвитку світового та українського рекламних ринків / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 778. - С. 147-151. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Досліджено тенденції та надано прогнози розвитку світового та вітчизняного ринків реклами, що відновлюються після кризового періоду швидкими темпами. За прогнозами обсяг світового ринку ймовірно виросте на 3,5 % в 2013 р., а вітчизняного - на 10,9 %. Найбільшими рекламними ринками визнано США, Японію та Китай. Ринок реклами в Україні, що фактично сформувався лише у 1991 р., розвивається надзвичайно швидко, його обсяг за цей час зріс практично в 700 разів - із 1,5 млн дол. до 1 млрд дол. у 2012 р. І за оцінками експертів рекламно-комунікаційний ринок України в 2013 р. досягне 15 млрд 466 млн грн. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|