Костинець В. В. Методичні засади оцінювання економічної ефективності туристичних брендів / В. В. Костинець // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 3. - С. 160-165. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.
Проаналізовано методичні засади оцінювання економічної ефективності бренду з метою визначення основних вимог до формулювання єдиної концепції оцінювання ефективності туристичного бренду.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"