Панько О. М. Оптимізація самостійної роботи студентів стоматологічного факультету при вивченні курсу офтальмології в контексті Болонської декларації / О. М. Панько // Буков. мед. вісн.. - 2013. - 17, № 4. - С. 233-235. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто особливості самостійної роботи студентів (СРС) під час вивчення курсу офтальмології в контексті Болонської декларації. Доведено, що СРС під час опанування навчальної дисципліни є однією з найбільш ефективних форм навчання, завдяки якій студенти краще засвоюють кожен модуль дисципліни. Відмічено роль викладача, який допомагає студентам подолати труднощі у процесі виконання СРС. Проаналізовано складові цієї діяльності, а саме: студенти мають навчитися виділяти пізнавальні завдання, вибирати способи їх розв'язання, виконувати операції контролю за правильністю розв'язання проблемних ситуацій, удосконалювати навички реалізації теоретичних знань як на усвідомленій, так і на інтуїтивній основі, тобто розвивати клінічне мислення. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р863 + Р67 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|