![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000459609<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 532-542. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Досліджено поняття соціальної мережі (СМ), розглянуто історію розвитку в Інтернеті СМ. Висвітлено питання адаптації бібліотек до умов поширення й використання електронних технологій, розкрито можливості їх діяльності та реклами в онлайнових СМ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + Ч732 в2:З97
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|