РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000459648<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Терещенко І. 
Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки / І. Терещенко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 122-130. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зазначено, що розвиток маркетингу сприяє покращанню обслуговування користувачів завдяки більш мобільному реагуванню на їх запити, які стають більш різноманітнішими, чому сприяють зміни в технології та наявних ресурсах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч738.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського