Осадченко І. Дефініція та дидактична сутність поняття "кейс-метод" / І. Осадченко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб.. - 2010. - Вип. 19. - С. 169-173. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.На основі аналізу наукових джерел, складення порівняльної характеристики тлумачень обгрунтовано сутність поняття "кейс-метод" у контексті ототожнення понять "метод конкретних ситуацій", "ситуаційний аналіз", "аналіз ситуацій" тощо; відзначено його дидактичну сутність. На основе анализа научных источников, составления сравнительной характеристики толкований обоснована сущность понятия "кейс-метод" в контексте отождествления понятий "метод конкретных ситуаций", "ситуационный анализ", "анализ ситуаций" и т.п.; определена его дидактическая сущность. On the basis of the scientific sources analysis, drawing up of the interpretation comparative characteristic the essence of the concept "case-method" in the context of the identification of such concepts as "a method of concrete situations", "situational analysis", "the analysis of situations", etc.are proved; its didactic essence is defined. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.292
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|