РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000463526<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Подобєдова Т. Ю. 
Проектування як педагогічний феномен: методологічні та теоретичні аспекти проблеми / Т. Ю. Подобєдова // Гуманіт. науки. - 2004. - № 1. - С. 100-108. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Педагогічне проектування розглядається як елемент педагогічної діяльності, що має свій зміст, структуру та функції. На основі контент-аналізу понять: "педагогічне проектування", "проектно-педагогічна діяльність", "проективні вміння" даються авторські визначення базових категорій даної проблеми. Пропонується класифікація основних типів педагогічних проектів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського