Подобєдова Т. Ю. Проектування як педагогічний феномен: методологічні та теоретичні аспекти проблеми / Т. Ю. Подобєдова // Гуманіт. науки. - 2004. - № 1. - С. 100-108. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.Педагогічне проектування розглядається як елемент педагогічної діяльності, що має свій зміст, структуру та функції. На основі контент-аналізу понять: "педагогічне проектування", "проектно-педагогічна діяльність", "проективні вміння" даються авторські визначення базових категорій даної проблеми. Пропонується класифікація основних типів педагогічних проектів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|