Крутій К. Л. Поліпарадигмальний підхід до розвитку дошкільної освіти в Україні: теоретичні засади та погляд у майбутнє / К. Л. Крутій // Гуманіт. науки. - 2012. - № 1. - С. 27-32. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Осуществлен теоретический анализ парадигм, которые являются основой становления, функционирования и развития дошкольного образования в Украине. Предложено авторское видение полипарадигмальности в образовании, определены ведущие парадигмы и концепции, составляющие научную базу дошкольного образования. Очерчены возможности реформ и модернизации, представлено толкование деятельностного подхода в контексте развития современного дошкольного образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|