Щербина Д. В. Структурна модель творчої комунікативної позиції майбутніх учителів / Д. В. Щербина // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 12. - С. 353-356. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто зміст і сутність творчої комунікативної позиції майбутніх учителів, її структура, показники та рівні вияву. Наведено модель формування творчої комунікативної позиції студентів у процесі професійної підготовки. Рассмотрены содержание и сущность творческой коммуникативной позиции будущих учителей, ее структура, показатели и уровни проявления. Представлена модель формирования творческой коммуникативной позиции студентов в ходе профессиональной подготовки. The article considers the content and essence of creative communicative position of the future teachers, its structure, parameters and expression levels. It presents the model of forming creative communicative position of students in the process of professional training. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|