РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464102<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бобрицька В. І. 
Сучасний підхід до формування здоров'я студентської молоді : від знань до компетенцій / В. І. Бобрицька // Пед. освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2012. - № 18. - С. 45-50. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано сутнісний зміст поняття «знання». Виявлено основні види засвоєння студентами сучасного ВНЗ знань з проблем формування здоров'я людини. Визначено компетенції, які набуваються студентами у процесі здобуття знань у галузі формування, збереження та зміцнення здоров'я, обгрунтовано їх професійну значущість. Обгрунтувано доцільність застосування компетентнісного підходу до формування здоров'я студентської молоді. Розглянуто процес формування інтелектуального потенціалу майбутнього фахівця з питань формування здоров'я як цілеспрямоване й організоване (а значить кероване) набуття суб'єктом (студентом) природничо-наукових знань в означеній галузі, що мають філософський, методологічний, історичний, теоретичний і прикладний зміст. Аргументовано, що засвоєння студентами знань у галузі формування, збереження та зміцнення здоров'я є видом діяльності, цілеспрямованою передачею практичного та соціального досвіду, є засобом розвитку особистості студента й органічно вплітається в контекст його життєдіяльності та професійного становлення. Зазначено, що зміст навчання студентів має становити задана характером майбутньої професійної діяльності система дій і тільки ті знання, що забезпечать виконання цих дій.

Охарактеризовано сущностное содержание понятия «знание». Выявлены основные виды усвоения студентами современного ВУЗ знаний по проблемам формирования здоровья человека. Определены компетенции, приобретаемые студентами в процессе получения знаний в области формирования, сохранения и укрепления здоровья, обосновано их профессиональную значимость. Обоснована целесообразность применения компетентностного подхода к формированию здоровья студенческой молодежи. Рассмотрен процесс формирования интеллектуального потенциала будущего специалиста по вопросам формирования здоровья как целенаправленное и организованное (а значит управляемое) приобретение субъектом (студентом) естественнонаучных знаний в указанной отрасли, имеющих философский, методологический, исторический, теоретический и прикладной смысл. Аргументировано, что усвоение студентами знаний в области формирования, сохранения и укрепления здоровья является видом деятельности, целенаправленной передачей практического и социального опыта, средством развития личности студента и органично вплетается в контекст его жизнедеятельности и профессионального становления. Отмечено, что содержание обучения студентов должно соответствовать характеру будущей профессиональной деятельности, системе действий и знаний, обеспечивающих исполнение этих действий.

The article is devoted to the characteristics of the essential content of the notion ‘knowledge’; to the exposing of the main aspects of mastering knowledge of the problems of people’s health formation by students of higher educational establishments;to the defining of competences which students receive in the process of knowledge acquisition in the field of formation, maintaining and strengthening the health, to the substantiation of the professional significance of the competences. Characterized suschnostnіy meaning of "knowledge", identified the main types of students with the knowledge of modern higher education institution in the field of knowledge for problems of health, defined competencies to be acquired by students during the development ofknowledge in the area of formation, savings and health promotion, to prove their professional value. Described the essential content of the concept of "knowledge." The basic types of high school students with the knowledge of modern knowledge on the formation of human health. Defined competencies to be acquired by students in the process of obtaining knowledge of the formation, preservation and promotion of health, is based on their professional value. The appropriateness of the competency approach to the formation of the health of students. The process of the formation of the intellectual potential of the future expert on the issues of health as a purposeful and organized (and therefore controlled) acquisition of the subject (student) of scientific knowledge in this industry, with philosophical, methodological, historical, theoretical and applied significance. Argued that the assimilation of students' knowledge in the field of formation, preservation and promotion of health is an activity targeted transfer of practical and social experience, is a means of personal development of the student and organically woven into the context of his life and professional development. The content of teaching students should be given the nature of their future professional activity system of actions and only the knowledge that will give effect to these actions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5 + Ю951.103

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського