РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464104<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вишомірська Н. А 
Особливості проектування педагогічних умов адаптації майбутніх агрономів до професійної діяльності у процесі навчання / Н. А Вишомірська // Пед. освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2012. - № 18. - С. 55-59. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Охарактеризовано педагогічні умови адаптації майбутніх фахівців-аграріїв до професійної діяльності під час навчання у ВНЗ. Вказано на специфіку педагогічних умов підготовки фахівців у аграрному навчальному закладі. Встановлено чинники, які впливають на формування педагогічних умов адаптації майбутніх агрономів до професійної діяльності у навчально-виховному процесі ВНЗ. Уточнено сутність терміну «професіоналізація майбутнього агронома». З’ясовано, що за умови успішної професіоналізації у майбутнього агронома усталюються мотиви професійного вибору, формується усвідомлене ставлення до майбутньої професії, гармонізується співвідношення внутрішньої та зовнішньої мотивації, створюється комплекс власних професійних цінностей. Запропоновано й апробовано ефективну модель адаптації майбутніх агрономів до професійної діяльності у процесі професійної підготовки, яка передбачає забезпечення професійної спрямованості (профмотивації) майбутнього фахівця-агронома; оптимальну професіоналізацію навчально-виховного процесу у ВНЗ на засадах випереджувального розвитку освітньої системи ВНЗ з урахуванням перспектив розвитку АПК, внесення змістових змін у концепцію навчально-виробничих практик, проектування індивідуальної траєкторії професійного розвитку майбутнього агронома.

Охарактеризованы педагогические условия адаптации будущих специалистов-аграриев к профессиональной деятельности при обучении в ВУЗ. Раскыта специфика педагогических условий подготовки специалистов в аграрном учебном заведении. Установлены факторы, влияющие на формирование педагогических условий адаптации будущих агрономов к профессиональной деятельности в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Уточнена сущность термина «профессионализация будущего агронома». Выяснено, что при условии успешной профессионализации у будущего агронома устанавливаются мотивы профессионального выбора, формируется осознанное отношение к будущей профессии, гармонизируются соотношения внутренней и внешней мотивации, создается комплекс собственных профессиональных ценностей. Предложена и апробирована эффективная модель адаптации будущих агрономов к профессиональной деятельности в процессе профессиональной подготовки, предусматривающую обеспечение профессиональной направленности (профмотивации) будущего специалиста-агронома, оптимальную профессионализацию учебно-воспитательного процесса в ВУЗ на основе опережающего развития образовательной системы с учетом перспектив развития АПК, внесении содержательных изменений в концепцию учебно-производственных практик, проектирование индивидуальной траектории профессионального развития будущего агронома.

The pedagogical conditions of future specialist farmers’ adaptation to the professional activity during studying at universities are characterized in the article. There are specificity of training teachers in agricultural educational institution. Indicated specific pedagogical training conditions in the agricultural school. The factors influencing the formation of pedagogical conditions adapt future agronomists for professional careers in the educational process of the university. Clarified the nature of the term "professionalization future agriculturist." Found that the subject of a future successful professionalization agronomist Enhance motives professional choice, formed a conscious attitude to the future trade agronomist, harmonized ratio of internal and external motivation, creates its own set of professional values. Proposed and tested an effective model to adapt to the future agronomists professional in training, which provides for the professional orientation (profmotivatsii) future specialist agronomist; optimal professionalisation of the educational process in the university-led development of the educational system of high school from the perspectives of the development of agriculture; making substantial changes in the concept of fieldstudies, design of individual trajectory of future professional development agronomist.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського