РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000464108<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Добренко І. А. 
Соціально-психологічні проблеми інновацій / І. А. Добренко // Пед. освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2012. - № 18. - С. 75-78. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Окреслено соціально-психологічні проблеми інноваційного розвитку суспільства, готовності особистості до інноваційної діяльності. Встановлено соціально-психологічну проблематику інновацій, яка знаходить своє віддзеркалення в інших галузях знань, що вивчають нововведення та зміни в культурології, соціології, інноватиці, педагогіці. Аргументовано, що у власне інноваційній діяльності розрізняють два рівні: операційний і стратегічний. Наведено план процесу впровадження інновацій в діяльність організацій, що предбачає логічну послідовність певних операцій: генерацію ідей, розробку кінцевого продукту, випробування продукту, запуск виробництва, надходження продукту в продаж, стабілізація виробництва. З’ясовано, що кожен етап впровадження інновацій характеризується специфічним набором проблем, новим викликом ситуації. Зазначено, що на кожній стадії на перший план виходять різні учасники інноваційного процесу: команда розробників, керівник проекту, маркетинговий відділ, який навчає персонал, основний персонал підприємства. Всі ці учасники характеризуються різними особливостями інноваційної готовності, ступенем її сформованості, різним сприйняттям змін виробництва, ефективністю та стилем діяльності. Наведено пропозиції щодо вивчення цих особливостей, а також шляхів формування інноваційної готовності, що допоможе подолати труднощі впровадження нововведень на підприємствах і підвищити ефективність виробництва.

Определены социально-психологические проблемы инновационного развития общества, готовности личности к инновационной деятельности. Установлено социально-психологическую проблематику инноваций, которая находит свое отражение в других областях знаний, изучающих нововведения и изменения в культурологии, социологии, педагогике. Аргументировано, что в собственно инновационной деятельности различают два уровня: операционный и стратегический. Представлен план процесса внедрения инноваций в деятельность организаций, что предполагает логическую последовательность определенных операций: генерацию идей, разработку конечного продукта, испытания продукта, запуск производства, поступления продукта в продажу, стабилизация производства. Выяснено, что каждый этап внедрения инноваций характеризуется специфическим набором проблем, новым вызовом ситуации. Отмечено, что на каждой стадии на первый план выходят разные участники инновационного процесса: команда разработчиков, руководитель проекта, маркетинговый отдел, обучающий персонал, основной персонал предприятия. Все эти участники характеризуются различными особенностями инновационной готовности, степенью ее сформированности, разным восприятием изменений производства, эффективностью и стилем деятельности. Даны предложения по изучению этих особенностей, а также путям формирования инновационной готовности, что поможет преодолеть трудности внедрения нововведений на предприятиях и повысить эффективность производства.

The questions of socially-psychological problems of innovative development of society, personality readiness to innovation are affected in the article. Defined social and psychological problems of innovative development of society, the individual willingness to innovate. Set of social and psychological problems of innovation, which is reflected in other areas of knowledge, learning innovation and change in cultural studies, sociology, innovatitsi, pedagogy. Argued that the actual innovation today distinguish between two levels: operational and strategic. Present a plan for the process of innovation in organizations predbachae consistent definitions of operations: idea generation, product development, product testing, production start-up, the income of the product on the market, stabilization of production. It was found that each stage of innovation characterized by a specific set of problems, a new challenge situation. At every stage of the fore different participants in the innovation process: thedevelopment team, the project manager, the marketing department, which trains staff, the key personnel of the enterprise. All these actors have different features innovative readiness, its degree of formation, and, therefore, different perceptions of changes in production, efficiency and style of work. Proposals have been made for the study of these features, as well as ways of developing innovative readiness, will help to overcome the difficulties of innovation in enterprises and increase production efficiency.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2 + Ю959.18 + У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського